Zbavte sa nedokonalosti pleti a naučte sa, ako je sa o ňu správne a pravidelne starať. Pleť je každodenne vystavovaná rôznym nečistotám, ktoré ju oslabujú. Vyhýbajte sa stresu, ktorý taktiež negatívne vplýva na krásu vašej pleti.
barva na obličeji
Čistenie pleti
Na jej dôkladné čistenie je nutné myslieť každý deň a to ráno aj večer. V noci sa na pleti vytvorí maz, ktorý je nutné odstrániť. Večer nezabúdajte na odlíčenie, zásadne nikdy nechoďte spať nalíčená! Jej čistenie večer ju zbaví nečistôt, s ktorými prišla do kontaktu počas celého dňa.

Micelárna voda
Dnešný trh je presýtený micelárnymi vodami rôznych značiek a druhu. Nájdite si tu svoju, ktorá je vhodná pre typ vašej pleti, či už patríte medzi tie, ktoré majú suchú pleť alebo tie, ktorých pleť je mastná. Na internete si prečítajte recenzie na rôzne značky aby vám micelárna voda viac neuškodila ako pomohla.

Pleťová maska
Nájdite si čas na aplikáciu pleťovej masky aspoň jedenkrát do týždňa. Masky vyberajte podľa toho, aké problémy vašu pleť trápia. Môžete ich kombinovať a na rôzne časti tváre používať masky určené na odlišné problémy. Vyberte si tú svoju a nechajte pôsobiť podľa návodu.

Druhá možnosť pri výbere vhodnej masky je taká, kde si svoju masku vyrobíte sama. Stačí zapnúť počítač, nájsť si recepty a z domácich potravín si ju jednoducho a rýchlo namiešať.

TIP: Medová maska s droždím: Do rozmrveného droždia (120g) pridajte lyžicu medu a 4 kávové lyžičky sladkej smotany (alebo olivový olej). Zmiešajte. Naneste na vyčistenú tvár a nechajte pôsobiť 15 minút.
 
Peeling
Rovnako ako peeling tela, netreba zabúdať ani na peeling tváre, ktorý zbaví pleť odumretých buniek. Po ňom je pleť svieža a môže dýchať.

Hĺbkový peeling
Pre úplnú starostlivosť o pleť, je nutné dbať aj na hĺbkovú očistu pleti. Hĺbkový peeling je vhodné absolvovať aspoň dvakrát do roka. Tieto peelingy si poradia s ochabnutou kožou a odstraňujú vrásky.

Strava
Okrem produktov, ktoré sa aplikujú na tvár, je dôležité myslieť aj na správnu stravu, po ktorej bude vaša pleť zdravá a krásna.
modré oči, červené rty
Čo je nutné konzumovať?
·         Potraviny s nízkym glykemickým indexom – na internete sú dostupné tabuľky, ktoré vás oboznámia s potravinami, ktoré majú nízky glykemický index a rovnako, ako pomôžu vašej pleti, pomôžu aj vašej postave. Potraviny s nízkym GI:brokolica, kapusta, mrkva, grapefruit, kiwi, mlieko, arašidy,…

·         Potraviny bohaté na zinok – zinok je dôležitý pre vašu pleť, vlasy, nechty a celkové zdravie. Nachádza sa v potravinách akosezamové či tekvicové semienka, cícer alebo šošovica.

·         Potraviny bohaté na vitamín A – vitamín je dôležitý pre zdravie vašej kože a taktiež pôsobí ako antioxidant s protizápalovým účinkom. Vitamín A nájdete v listovej zelenine, červenom, žltom alebo oranžovom ovocí.