Znie to dobre? Mnoho stránok sa nepáčilo, ako to znelo, po zistení, čo CB Insights všimol. Našli v roku 2014 patentovú prihlášku z Facebooku s názvom „Techniky detekcie emócií a doručovania obsahu “. Patentová prihláška bola zverejnená 27. augusta 2015.

deprese
 
Patent zahŕňa emócie technológiu, kedy Facebook uvidia užívatelia prostredníctvom svojich smart kamier či kamery a zápas, ako sa používatelia cítia s doručovanie obsahu. Používatelia dostanú zabezpečený obsah, napríklad videá, obrázky a reklamy.
 
Mnohé titulky reagovali na patentové informácie slovami „špión“, „strašidelný“ a „invazívny“.
 
Patent sa zaoberá možnými uskutočneniami na zistenie emócií s vhodným dodaním obsahu.
 
"Úložný komponent môže ukladať identifikovaný typ emócií. Komponent rozhrania API ( Application Programming Interface ) môže dostať požiadavku z jednej alebo viacerých aplikácií pre typ emócie a ako odpoveď na požiadavku vrátiť identifikovaný typ emócie."
 
James Billington, International Business Times : "Facebook však bude musieť vždy informovať členov o akýchkoľvek zmenách. Napriek tomu by to pravdepodobne bolo ťažké predať."
 
Ak by sa takáto funkcia mala uviesť do hry, aký prínos by mal Facebook?
 
Denný bod : To by mohlo umožniť členom posielať na mieru šité reklamy. Mark Jones z Komando.com povedal, že používatelia dostanú cielený obsah na základe svojich emócií.
 
Ako to funguje je, že zatiaľ čo používateľ prechádza cez Facebook na svojom smartfóne, aplikácia sleduje ich emócie zachytením výrazov tváre s fotoaparátom telefónov, povedal Jones. „Keď používateľ uvidí príspevok, ktorý ich robí šťastnými, Facebook bude vedieť, že im zobrazí podobný obsah, napríklad zacielené reklamy alebo súvisiace položky správ.“
 
mobil

International Business Times uviedol, že táto koncepcia zahŕňala analýzu ľudí "cez kameru v reálnom čase, keď prezerajú on-line a ak rozpozná, že vyzeráte šťastne, znudene alebo smutne, priniesla by reklamu, ktorá zodpovedá vašej emócii." Billington ponúkol príklad. "Ak by ste boli napríklad beznádejní, mohli by ste poslúžiť na reklamu, aby vás vyzdvihli, alebo vedeli, aké produkty ste predtým pozerali online a umiestnili ich pod nos v pravý čas."