Zapojte sa do interného tímu svojich klientov– umožní vám to vytvoriť najlepší obsah, nájsť najlepšie nápady a poskytnúť im tie najlepšie výsledky.
Vždy sa skúste vžiť do pozície vašich klientov – týmto spôsobom sa môžete stýkať s ich potencionálnymi problémami, najmä ak nemajú sami skúsenosti so sociálnymi médiami.

média

 Naplánujte si činnosti dopredu – váš tím by mal plánovať obsah o jeden mesiac dopredu, vždy so zreteľom na akékoľvek žiadosti v poslednej chvíli alebo udalosti, ktoré sa môžu vyskytnúť.
Optimalizujte– pri spustení platenej kampane nepredpokladajte, že jedno cieľové publikum urobí zázrak. Optimalizujte svoju správu, obrázok alebo video a otestujte rôzne publikum, kým nedosiahnete požadovaný výsledok!

Snažte sa zaobchádzať s každou platformou sociálnych médií inak– Primárne médiá, na ktoré sa zameriavame, sú Facebook, Twitter a Instagram a každé z nich má rôzne funkcie, ktoré môžete použiť pre propagáciu značky. Napríklad Facebook sa viac zameriava na ľudí, a to zahŕňa uprednostňovanie pripomienok k príspevkom nad akoukoľvek inou formou angažovanosti.

Ak sa chystáte byť na sociálnych médiách, zaviažte sa – Ak budete mať sociálne kanály, uistite sa, že ich udržiavajte a postujete príspevky dôsledne. Nič nie je horšie ako navštíviť sociálne kanály a vidieť, že nie sú odhodlaní pravidelne vysielať alebo propagovať svoj biznis. To vytvára v spotrebiteľskej mysli "červenú vlajku". Uistite sa, že ste vždy aktualizovali svoju firmu, kontrolovali odkazy a hlavne pravidelne publikovali.

struktura

Uprednostňujte vybrané sociálne siete vhodné pre váš produkt – nie všetky platformy sa prispôsobia vašim cieľom. Zamerajte sa na platformy, ktoré vidia najviac v rámci návratnosti investície. Niektorí naši klienti sa viac zameriavajú na Instagram a deaktivujú svoje Twitter účty, pretože ich značky sú vizuálne riadené. Nemusíte byť na každej platforme, dôležité je vybrať si tú správnu s ohľadom na ponúkaný produkt.

Spravujte vaše sociálne siete efektívne
4 (80%)1